Onderzoek marketingmogelijkheden

Algemeen

06-04-2016

Een onderzoeksteam aan de Arteveldehogeschool peilt naar de nood aan bepaalde hulpmiddelen/tools voor het kiezen van marketingmogelijkheden en het berekenen van de return of investment (de baten) van deze marketingmogelijkheden.

Hiervoor is het team op zoek naar kleine kmo's (max. 20 werknemers), micro kmo's, eenmanszaken en lokale middenstand.

De bedoeling is om de komende jaren dergelijke tools te ontwikkelen, ten behoeve van (kleine) kmo's of zelfstandigen (in bijberoep). Zowel kmo's die producten als kmo's die diensten verkopen komen in aanmerking. De onderzoekers hebben geen verkoopintentie. De gegevens worden geanonimiseerd (anoniem gemaakt bij rapportering). 

Maak kans op bon van 25 euro!

Wat krijgt u in ruil voor uw medewerking aan deze enquête ? U maakt kans op een bon van 25 euro maar belangrijker, u kan in een later stadium eventueel zelf gebruik maken van de gemaakte hulpmiddelen/tools ten behoeve van uw eigen branche of zaak.